رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

رها کوچولو

تولد91.10.10

1391/11/7 15:25
نویسنده : مامان الهام
543 بازدید
اشتراک گذاری

       

سلام گلم امروز تولد مامانیه دخمل گلم کی یاد میگیری که تولد مامانو تبریک بگی قربونت شم همین که میگی مامان برام کافیه به موقش بقیه چیزاروهم یاد میگیری.

فدات شم امروز بابا یه سوپرایز خیلی بزرگ برام داشت امشب قرار بود با هم دیگه شام بریم بیرون داشتم آماده میشدم که عمه مریم زنگ زد که من دارم میام خونتون منم روم نشد که بگم میخوایم بریم بیرون با خودمم گفتم مگه چند ساعت میخوان بشینن بلخره قبل شام میرن منم زنگ زدم به بابایی که زودتر بیا مهمان داریم اونم گفت باشه من 20دقیقه دیگه خونم بابایی اومد خونه اما انتظلر داشتم 1کیک کوچولو باخودش بیاره اما نیورده بود

منتظر عمه مریم موندیم تا اومد داشتیم چایی میخوردیم که صدایی آیفون اومد دیدم بابا حسین کلیدا ماشینو برد پایین منم هر چی از تو آیفن نگاه میکردم چیزی مشخص نبود با خودم گفتم حتما ماشینو درست نذاشته صدای در خونه اومد رفتم بازکنم اگه گفتی چی دیدم!

 

                                کلی آدم پشت در بود هر کیم 1چیزی تودستش بود

                          

کیک                                میوه     

چیپسوپفک               ساندویچ

نوشابه                                کادو

ووووووووووووووووووووووووووووووو

وای که چه شب خوبی بود کلی خوش گذشت بابا حسین خیلی زحمت کشیده بود واقعا دستش درد نکنه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا(مامان هستی)
9 بهمن 91 2:54
مباااارکه دووووستم واااای چه سوپرایز باحالیییییییییییی دست همسرتون درد نکنه
مامان روژِینا
26 بهمن 91 0:39
وااااااااااااااااااااااااییییی دست شوشو درد نکنه خیلی باحال بود
وای دوستم اینقدر ذوقیدم که یادم رفت بگم تفلدت مباااااااااااارک


ممنون عزیزم ماچ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد