رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رها کوچولو

5 ماه 25 روز

1391/6/31 2:05
نویسنده : مامان الهام
360 بازدید
اشتراک گذاری

اگه گفتین امروز چه اتفاقی افتاد؟

.

.

.

.

.

اگه گفتین مامانم امروز چی دید؟

 

.

.

.

.

.

بیاین تا بهتون بگم.

.

.

.................

به جای که اشاره کردم توجه کنید.

به نظرتون منظورم چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

درست فکر کردین.

 

بله من دندون در اوردم.

دیگه بزرگ شدم .

دیگه میتونم گازشون بگیرم.

دیگه میتونم از حق خودم دفاع کنم.

اااااااااااااااالللللللللللللللللللللههههههههههههههیییییییییییییییی مامان فدات بشه نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی دندونت به لیوان آب خورد و صدا داد داشتم از خوشحالی بال در میوردم دخملم روز عید فطر بهمون 1مروارید عیدی داد این بهترین عیدیه تمام زندگیم بود.

ببینید مامانم برام چی درست کرده.

آش دندونییییییییییی

کاش به منم میدادین.

اشکال نداره ندین به جاش میرم خونه بابا رضای خودم بهم هندونه میدن.

ووووووااااااااییییییییی که چقدر دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nahid
1 مهر 91 12:40
سلام ماشالا به این دختر ناز و خوشگل براش صدقه بده.خیلی نازه من که دورا دور عاشقش شدم ایشالا خدا حفظش کنه برات.هزار الله و اکبر
مامان مهساولوبیاجون
7 بهمن 91 15:38
وای وای چه دخملی چه نانازه موش بخوردت میای باما دوست بشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد