رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رها کوچولو

فرشته کوچولوی من اومد

1391/7/1 12:04
نویسنده : مامان الهام
355 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ممنونم

الان می فهمم مادر شدن یعنی چی.

بالاخره بغلت کردم  دستای کوچولوتو گرفتمو بوسیدم تو چشمات نگاه کردم و گفتم خدایا شکرت.

خدایا متشکرم

همه چیز عالی بود عملم فقط 10دقیقه بود بچمو  از تو دلم در اوردن وای نمیدونی چطور گریه میکردیو دستوپا میزدی منم از خوشحالی گریه میکردم  تو پارچه پیچونده بودنت دستاتو در اوردی منم انگشتای کوچولوتو میشماردم.

گذاشته بودنت تو تخت داشتن شکممو بخیه می کردن 3بار اوردنت پیشم تا ببینمت دیگه خیالم راحت بود که خدا بهم یه دختر سالم و خوشگل داده خدایا بازم ممنونم

آخه بابای پشت در اتاق عمل منتظر ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد