رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رها کوچولو

برای حسینم.........

1391/5/17 2:42
نویسنده : مامان الهام
114 بازدید
اشتراک گذاری

حسین عزیزم متشکرم

برای تمام زمان های که مرا به خنده وا داشتی.

برای تمام زمان های که به حرفهایم گوش دادی.

برای تمام زمان های که به من شهامت وجرات دادی.

برای تمام زمان های که با من شریک بودی.

برای تمام زمان های که به من دلداری دادی.

برای تمام زمان های که خواستی در کنارم باشی.

برای تمام زمان های که به من اعتماد کردی.

برای تمام زمان های که باعث امنیت و آرامش من شدی.

برای تمام زمان های که گفتی دوستت دارم.

برای تمام زمان های که در فکرم بودی.

برای تمام زمان های که برایم شادی آوردی.

برای تمام زمان های که به تو احتیاج داشتمو و تو در کنارم بودی.

برای تمام زمان های که دلتنگم بودی.

برای تمام زمان های که در چشمانم نگریستی وصدای قلبم راشنیدی.

و.................

به خاطر همه ی اینها دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه به زبان نیاورم

تو در تمام ضربان های قلب من هستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد